20.08

okej.. just nu är det grått ute, eller nej det är inte ens grått det är svart ute av alla regnmoln ! vad är det här ? det värsta jag vet är att gå runt i ett hus med den där mörka deprimerade känslan om ni förstår vad jag menar . jag vill att solen ska skina genom fönstrerna . men icke sa nicke .

i helgen känner jag för att slösa pengar ! inte slösa på onödigt småskit utan börja köpa och fixa lite inför skolan . lite nya kläder, skor, kanske någon väska, tröjor.. så om det är någon som känner för att vandra runt i staden på lördag, give me a call !

men nu har jag iallafall lite ångest . dom skorna jag såååhäär gärna ville ha är tyvärr helt slut nu . överallt . så nu har jag letat runt på alla möjliga sidor och kollat på nya skor . vilka tycker ni är snyggast ?



nej ! nu livar vi upp det här stället med hög musik !

"i'm so over it, i've been there and back
changed all my numbers and just in case you're wondering
i got that new
i'm a single girl swag
got me with my girls and we're singing it
NA NA NA NA, NA NA NA NA"

Kommentarer :

#1: jullsaan

hehjej goodbay<3<3 Å ÄLSKAR LÅTEN<3<3<3Aja jag tycker lätt 2an dom e så sjukt snygga<3men allt passar på dig älskling mohahah!

skriven
#2: sofie.

2 :D<3

skriven

Kommentera inlägget här :