21.53

och så ligger man här i sängen igen .
gud vad snabbt dagarna går egentligen . vips !

den här skoldagen har varit rätt skön ändå . kom till skolan 11.25 och började med att ha spanska . vi gjorde inget viktigt, lekte någon lek, fick böcker ? därefter hade vi iallafall engelska och då hade vi någon diagnos . grammatik, läsförståelse och skrivuppgifter.. min engelska är just nu som bambi på hal is . inte så lyckat !

sen har vi haft skolfoto . och jag kan ju då varna alla i hela uppsala redan nu att jag kommer se helt galen ut, men that's life . hoppas att alla förstår att man inte går runt och ser så muppig ut i vanliga fall, haha .

fick sluta tidigare idag också då våran lärare tyckte det var onödigt att ha mattelektion eftersom vi kom 10 minuter försent . men desto bättre för oss !

imorgon har jag sovmorgon igen . dock till 9.35, men det är alltid något, däremot så slutar jag 16.45 . inte så kul .



puss !

Kommentarer :

#1: hellström

haha jävla bild! <33

skriven

Kommentera inlägget här :