you are the music in me

nu vet jag inte hur jag ska formulera den här meningen men jag chansar på såhär..

har ni också så att när ni hör vissa låtar så tänker ni på en viss person ? det har jag, riktigt många nu när jag tänker efter..

fanny, september - satellites


nima
, right here - brandy


amanda, högt över havet - arja saijonmaa (haha!)


ludde, clocks - coldplay


neslihan, take a bow - rihanna


sissi, moving on - sarah dawn finer


jacob, heal the world - michael jackson


august, elegi - lars winnerbäck


osv.
vissa vet jag inte varför jag kopplar ihop den personen med låten och andra har jag en anledning till att jag tänker på just den .
har ni någon låt som ni kopplar ihop med mej ?

Kommentarer :

#1: mhalin,

svar - yeeeah ;)

skriven
#2: nathalie

jag tänker på dej och mej när jag hör låten streamline. du vet hammaren och flöjten låten? på gympan`? hah :) <3

skriven
#3: Anonym

men hahahha hahahah hahahha !!!!!! kommer aldrig glömma låten vi gjorde till den låten!

"jag och du, du och jag, vi har känt varandraaaa ända sen vi var jättesmå!" hahahha jag dör!



PUSSSSSSS

skriven
#4: amanda HELLSTRRRÖÖÖÖMMMM

haha glömde skriva mitt namn (y)

skriven
#5: sofie♥

när jag ser dej tänker jag på :

älskade ängel ;)<3

HAHAHAHA!

skriven

Kommentera inlägget här :