31 augusti

nu har jag kommit hem från ishallen . sitter här inlindad i en filt med mjukisar och tjocka varma strumpor . jag brukar inte tycka att det är kallt i ishallen, men nu när man bara är där och inte tränar så märker man av hur kallt det är egentligen .

idag mår jag lika dåligt som igår, om man kan säga så . hostig, förkyld och ont i halsen men jag är en kämpe så jag gick till skolan idag iallafall . och det visade sej vara en riktigt bra dag iallafall för nu har jag bevisat att jag inte är så dålig på airhockey . vann både över jacob och wigfeldt idag så nu har jag till och med blivit lite kaxig.. illa !

idag så fick vi iallafall reda på när vi ska få våra skåp (som vi fortfarande inte har fått än!?) och datorerna, man kunde få dom under hela den här veckan . vi ska få på.. fredag ! självklart sista dagen på veckan .



en varm choklad skulle inte sitta helt fel just nu !

Kommentera inlägget här :