20.11

"heal the world, make it a better place, for you and for me, and the entire human race"

alltså.. vet ni hur jobbigt det är att ha fastnat för en enda låt ? idag när vi hade fys (som förövrigt var världens jobbigaste fys, berättar mer om den sen) så sprang jag och sjöng på den låten hela tiden . jag försöker att inte tänka på den, men den sitter liksom fastklistrad där uppe i knoppen och jag kan inte sluta sjunga på den .
tack för det jacob allert .



men iallafall åter till fysen . den var inte alls rolig ! dom som inte kom måste ha vetat att den här fysen skulle ta död på oss . men vadå, sommar 10 här kommer jag ! (haha, vad fult det lät.. sommar 10) vi sprang intervaller.. vi körde massa typ sit-ups, rygglyft osv. jag kommer inte kunna gå imorgon säger jag bara .

i helgen kanske jag ska tjäna 1000 kr också . härligt med pengar !
nej ikväll får vi se vad som händer . vilket jag hoppas på eftersom jag just nu har så grymt tråkigt..
hör av er !

Kommentera inlägget här :