19.52

det är en sak jag har funderat på ett tag nu.. varför dom här storbloggarna, dom som tjänar pengar på sin blogg, är så kända egentligen ?
tillexempel blondinbella, kenza och kissie . jag menar deras bloggar är inte alls speciella, dom är inte äkta, varken bloggen eller dom själva .
kenza, skriver bara om när hon festar, vad hon har köpt för nya kläder och att hon älskar skor det har vi ju redan konstaterat då hon köper minst 5 par i veckan ? visst jag älskar också skor och att shoppa är bland det bästa som finns, men just på det sättet hon och dom andra skriver så blir det hela bara fel .  dom skulle lika gärna kunnat skriva: hej jag är rik och shoppar kläder för över 10 000 per vecka ! om ni förstår vad jag menar ?

men värst är ändå: kissie, helt ärligt så fattar jag inte ens varför hennes blogg är så känd och varför hon har så många läsare då hon bara kritiserar dom . "ni är så fula, ni är så fattiga och ni är inte alls som mej!" osv. sen just det där med pengar igen "idag köpte jag en väska för 3 000 men det är inget för det är bara småpengar" . då ska vi se, hon som är så himla snygg enligt sej själv, hon har egentligen svart hår (nu har hon platinablont) hon har förstorat läpparna 2 gånger, hon har extensions och hon ska förstora brösten . naturlig skönhet ?

varför kan inte bara dom här bloggarna som innehåller så mycket mer, som är roliga att läsa och som verkligen bjuder på sej själva bli kända istället ? för det är dom som är värda pengarna .
men jag vet . om jag stör mej så mycket på dom varför läser jag deras bloggar ?

Kommentarer :

#1: Pau

Jag stör mig såå mycket mer ska du veta....men man kikar ändå in på deras bloggar..varför?? ja de e frågan!

skriven

Kommentera inlägget här :