skoldag 3

idag var det pannkakor till lunch, dagens höjdpunkt typ !

nejmen idag har det varit en skön dag . vi började kl 9.45 men sebastian smsade mej om att jag skulle träffa honom tidigare på vaksalatorg så jag tog 2 tidigare bussar än vad jag skulle -visst är jag snäll- så kom alltså fram 1 timme innan skolan började .
medan vi väntade på pernilla som också skulle ge oss sällskap till skolan så träffade vi på maria, min gamla mentor .

dagen började med historia, sedan spanska och därefter blev det två stycken lektioner som blev inställda eller lärarna dök aldrig upp . konstigt nog . så då hade vi flera timmars hål då vi satt ute och bara pratade .

jakob så jävla kul:

- är det skönt att slippa grundskolan då ?
- nej, jag vill vara barn !
- hur menar du ?
- nejmen jag vill vara barn, jag vill inte vara vuxen, tänk på julafton liksom..

nej nu ska jag käka sen blir det ishallen !
puss

Kommentera inlägget här :