19.29

just nu är linnea i usa och är påväg mot san fransisco . och här sitter jag . i mitt rum . på en stol . vid mitt skrivbord . rättvist ? nej ! inte för att hon inte är värd att åka till usa för det är hon ju såklart . men är det rättvist mot mej ? hell no ! jag är värd att åka till usa tycker jag . hur man nu vet om man är det.. det vet jag inte ?

den här dagen har jag knarkat tuggummin . jag lovar att jag har proppat i mej 20 st ? jag tror nästan att det är beroendeframkallande . man måste liksom alltid ha någonting att tugga på.. och sen när smaken tar slut stoppar man i sej ett till .

idag skulle egentligen mitt läger ha börjat . men eftersom mina skridskor var så oslipade att så fort jag ställde mej på isen kände jag mej som bambi . så gick inte det.. istället fick vi leta efter ett ställe där dom kunde slipa skridskorna . nästan lika bra då oturen har kommit till mej igen -självklart- då jag har sträckt ljumsken . det gör ondare än vad det låter .
så nu går jag på massa olika tabletter:
- voltaren
- noskapin
- alindrin
och sen såklart massa vitaminer !

HAHA . markus hotade mej nyss ! jag var inne på toaletten och jag brukar ju då låsa dörren som vanliga människor gör .
och markus står där utanför och tjatar om att jag ska öppna dörren för att han ska duscha.. aldrig att jag släpper in en naken man när jag är där inne !
så då säger han:
- om du inte låser upp så lägger jag mej naken i din säng !

haha ? fast det funkade iallafall . jag kom ut snabb som blixten .

DAGENS LÅT:

Kommentera inlägget här :