18.24

"pengar rullar in som det ska, det går bra nu
hennesy moet i mitt glas nu, det går bra nu"

vet inte varför jag har den låten i huvudet, men det har jag .

idag var det den jobbigaste skoldagen på dom här 5 dagarna som vi har gått i skolan nu . den var lång och fullproppade med tråkiga lektioner .
började med att jag gick upp tidigt tidigt tidigt imorse, redan kl 06.15 . för att sedan cykla till dansen som började kvart över 8 .
när jag sedan kom tillbaka till skolan var det 1 timme och 20 minuter kvar tills den första lektionen började . pain ! så jag satt där och väntade .

annars idag så har jag haft, engelska, historia och samhällskunskap . skulle haft min första drama-lektion idag men läraren dök aldrig upp . konstigt det verkar som att det är vanligt här på celsius.. att läraren inte kommer .

men iallafall påvägen hem så blev jag stannad vid ishallen av sebastian och company . dom fick sluta redan halv 2 . ORÄTTVIST !

men nu har jag precis ätit middag (våfflor, blä!) och ska åka till gränby centrum .
får se om jag införskaffar något nytt .

Kommentera inlägget här :