15.23

HEJ .

just nu tänker jag: spara eller slösa ? ska jag köpa 2 par skor eller är det onödigt ? ska jag köpa en till höstjacka fast jag redan har en ? ska jag köpa någonting överhuvudtaget ?

ja det är inte alltid lätt det där med att shoppa.. man vill ha så mycket men man måste alltid prioritera andra saker före .

men iallafall . igår hade jag världens tråkigaste lördagskväll . jag låg här i sängen och lyssnade på coldplay-låtar medan alla andra var och lyssnade på dom live . orättvist ? ja det tycker jag .

men idag har jag då tittat på desperate houswives, ätit frukost&lunch, suttit vid datorn, dansat framför spegeln till michael jackson låtar.. och inget mer . jag är så himla uttråkad . tur att jag har träning om 2 timmar !

nej nu måste jag hänga upp lite tvätt .
och med det avslutar jag det här inlägget .

Kommentarer :

#1: Anonym

gör du aldrig nått kul? fest?

skriven

Kommentera inlägget här :