01.20

här ligger jag . i min säng . i stort svart sovande hus . och klockan är 1 på natten .
vad gör jag uppe såhär sent kan man fråga sej ? men när det är såhär sent och man bara ligger i sängen så tänker man mycket bättre, det tycker jag iallafall . man blir så mycket klokare på kvällen, allt blir så uppenbart och man kommer på saker som man måste göra dagen efter.. men givetvis glömmer man bort det .

så idag hade jag träning igen och sen var det tänkt att vi skulle åka iväg en sväng till stockholm också . men så blev det inte . istället hade jag turen och fick fira min födelsedag 2 gånger . jajamänsan ! farmor och farfar kom hit med små presenter . 500 kr och en liten strut karameller ! man tackar man tackar ! man kan aldrig få nog av pengar..

kvällen blev väl inte direkt som den var tänkt.. men jag och mamma kollade iallafall på bröllopsduellen . många som jag känner har varit negativa till den filmen och sagt att den var dålig . kanske just därför tyckte jag att den var bra ? kanske inte så jättespeciell men den var inte alls dålig .
och nu när vi ändå snackar filmer så var jag, alva, mamma, markus och erik och kollade på harry potter and the half blood prince på bio igår . 2 ½ timme, men den kändes inte så lång, visserligen bara i rumpan som värkte av att man hade suttit så länge .
den var bra, men slutade på ett riktigt konstigt sätt . TUR att det kommer en till, annars skulle jag dö av nyfikenhet .


men nu ska jag kanske sova . godnatt !

Kommentera inlägget här :