dag 3

what a day ! säger jag bara .
började med att jag fick gå upp ur sängen redan klockan 8 på morgonen . förstår ni vad sorgligt ? 8 på ett lov, det är inte bra . men jag lyckades iallafall ta mej upp och sedan gå till bussen .
när alla tjejer hade kommit till the dancehall så började vi koreografera finalen . nu rullade det iallafall på lite grann och vi fick lite gjort . när klockan var tolv så åkte jag sissi och julia ner på stan för att äta lunch .
det fick bli panini och gud så gott det var ! dom har ju helt enkelt uppsalas godaste pizzor . och det slog mej att jag har inte ätit där sen praoen . så det var roligt att se "stich" och alla igen .
efter lunchen gick vi till gina och sedan vidare och köpte glass . sedan skulle vi då hitta någonstans att sitta.. och bryggan är ju absolut den bästa platsen för oss då .
men självklart då så när vi har suttit oss tillrätta och vi ska precis öppna glassen så kommer det FULLT med fåglar och flyger över och emot oss . och usch jag gillar verkligen inte fåglar ! så julia och jag springer som galningar fram och tillbaka på bryggan och hon lyckas tappa sin glass på marken . så vi bestämmer oss för att sätta oss någon annanstans . vilket vi gör .
när glassen är uppäten kommer vi på den konstiga idén att vi ska göra en musikvideo . så vi går genom halva stan ungefär för att hitta en lämplig "inspelningsanläggning" vilket vi sen hittar på en trädgård i luthagen .
vi lyckades dock inte med den musikvideon !
så nu fryser vi och har ingenstans att ta vägen . då får mathilda sin otroliga idé ! vi bussluffar .
så in till statoil lassa på med godis och dricka och sedan sätter vi oss på bussen till bälinge .

så när jag tillsluta kom hem var jag helt slutkörd och sov i 1 ½ timme .
fullspäckad dag och ett väldigt långt inlägg blev det .


äckelfåglar

mums.. !

julias glass, haha


bussluffa !
hoppas ni har haft en lika toppendag som jag !
puss

Kommentarer :

#1: elza

svar:

precis, ofta någon kollar på det (;

skriven
#2: julia

Ja...vilken dag stackars min glass <3

Å jäkla fåglar HATAR FÅGLAR!!!!!

Men gillar dig:)

skriven

Kommentera inlägget här :