skräckfilmer.. nej tack !

kollade nyss på statistiken och nya läsare har hittat hit ! och det är förstås alltid lika kul .
nu har jag iallafall kommit hem från danssalen . jag kan inte påstå att vi dansade speciellt mycket men vi försökte iallafall.. speciellt jag och julia ! när våran danstid egentligen var slut var satt vi med no life kvar en liten stund och pratade och det är ju alltid lika trevligt !
cyklade sedan hem och åt 1 macka som också fick bli min middag.. och efter det satte mamma och jag på en film .
usch ! det skulle vi inte ha gjort . den var hur läskig/hemsk som helst ! och jag kan inte direkt påstå att jag gillar skräckfilmer.. " i know who killed me " hette den, med lindsay lohan som huvudroll .
har ni sett den ?



så för att komma på andra tankar ska jag kolla på en annan film ikväll . det går nämligen en film på kanal 9 ikväll klockan 21.00 " ryktet går " med jennifer aniston och den verkar då inte alls läskig . perfekt !
nu när det här inlägget nästan blev som ett litet film-tema så vad är eran favoritfilm ?
pusshej !

Kommentarer :

#1: Anonym

Twilight! <333

skriven

Kommentera inlägget här :