robinson

idag har jag inte skrivit ett inlägg på hela dagen.. det måste nästan vara rekord .
men jag har inte haft något intressant att skriva om helt enkelt .
jag har iallafall inte gjort speciellt mycket .
vaknade, kollade på en film, åt lunch och åkte iväg till ekeby för att dansa .
idag på dansen var vi verkligen aktiva, och det älskar jag ! så skönt att vi faktiskt fick så mycket gjort . även om vi dansade i 3 timmar . så nu är det inte mycket kvar .
när jag kom hem så åt jag middag och kollade sedan på robinson .
jag blir så arg . hur kan det finnas så stora idioter som christian ? jag blir galen på honom !
han måste verkligen åka ut . typ sveriges största ego ?


vilken skulle du vilja rösta ut om du fick välja vem som helst ?
imorgon är det dans som gäller igen ! annars har jag inga mer planer .
pusshej !

Kommentarer :

#1: Anonym

christian är helt sjuk! jag hatar hnm :O

skriven
#2: Pau

Han ska ut jag håller med!!!!

skriven
#3: alvis

åhhh jag tycker precis som dej, HATA CHRISTIAN! usch han ska ut! haha

skriven

Kommentera inlägget här :