påskafton

PÅSKAFTON ! och jag har fortfarande inte fått tillbaka min dator .
om det är nått jag inte förstår mej på så är det föräldrar och killar..
idag så vaknade jag iallafall rätt så tidigt, eller ja, mamma väckte mej . jag åt frukost och sedan fick jag en "påskpresent" vilket var ett par söta örhängen från guldfynd . tack !
efter det skulle vi leta efter påskäggen . och familjen gustafsson/andersson letar alltid påskägg genom att "påskharen" har skrivit ut lappar och lagt dom på olika ställen . man ska sedan leta efter lapparna där det står en ny ledtråd om vart nästa lapp är osv. och jag kan säga.. jag är för gammal för det här . hittade typ inte en ända lapp utan att markus hjälpte mej . men det sista hittade jag iallafall . en påse med tre påskägg, tack för det !
senare under dagen ska vi åka till farmor och farfar och äta påskmiddag och leta efter flera ägg .
hoppas ni får en bra dag !
GLAD PÅSK !

Kommentera inlägget här :