linnéa som sällskap

nu har jag äntligen kommit hem från en lång måndag som började redan klockan 6.15 imorse .
vi startade alltså med dans som var jobbigare än någonsin . nöta nöta nöta !
efter det åkte vi till skolan och hade so.. ååh jag älskar verkligen so.. eller inte .
skoldagen rullade på och vi fick sluta en timme tidigare också . härligt !
fick reda på att vi har sovmorgon imorgon också.. ännu mer härligt ! så på grund av det så ska linnéa sova över hos mej också .
efter skolan gick jag, linnéa och erik ner på stan och köpte en glass.. sedan vidare ner till bryggan . där hade vi det mysigt och pratade på som vanligt .
efter det följde linnéa mej till frisören där jag klippte mej.. såklart . blev helt nöjd . klippte inte så jättemycket bara toppade lite . men det känns otroligt mycket fräschare ! ska kanske färga håret sen imorgon, eller i övermorgon.. eller någon annan gång .
direkt när jag kom hem åt vi middag och sen vidare till ishallen .

nu sitter linnéa och pluggar spanska nere på golvet medan jag sitter här och njuter av att jag har provet avklarat .
men nu ska vi hitta på något annat .
bye bye !



dagens låt :

Kommentera inlägget här :