inbrott

nu har jag nyss gjort inbrott i mitt eget hus .
jag hade glömt nycklarna.. igen . som nu börjar bli en vana känns det som .
så eftersom att det inte var första gången så ville jag inte gå till  grannarna som har en extranyckel . men då upptäckte jag att fönstret i köket var öppet . yess ! så jag hoppade in genom fönstret helt enkelt . en rolig syn var det nog .

idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt . rätt så skön dag förutom att linnéa inte var där.. vilket gjorde den 1000 gånger tråkigare . men jag har ju erik ! sen fick jag reda på vad jag fick på nationella i matten och så hade jag spanska prov .
min fredag i korta drag !
skriver mer sen .
pussilago

Kommentarer :

#1: Erik

Gillar frasen, "men jag har ju Erik!" :D:D:D<3

skriven
#2: hellströööm

på tal om fönster, alltid när jag ser köksfönsterna tänker jag alltid på FRANS! FRANS, FRAAAAAANS, FRAAAAAAAAAAAAANS!

hahhahahahahhahahahhahahahahhahahahahahha!

skriven

Kommentera inlägget här :