happy, happier, happiest

nyss var jag uppsalas tröttaste tjej men nu blev jag istället uppsalas lyckligaste tjej !
den här dagen höll på att bli som precis vilken skoldag som helst..
men nu blev det inte det !
det började med att efter den långa och trista skoldagen så gick vi till musikens hus för att diskutera om våran show . lite missnöjd blev man men samtidigt inser man att våran show kommer bli så sjukt bra !
efter det så åkte mamma och jag till ica maxi då jag fick ett puder och en "blush" . tack för det !

 

senare på kvällen när jag var hemma ringer amandis som säger att vi kommer få 3000 kronor i skadetillstånd för rainbow kraschen . woohoo ! sjukt skönt .
och det gjorde min kväll och resten av min vecka .
nu är det dags för sängen !
godnatt

Kommentarer :

#1: Anonym

haha äntligen säger jag bara :)

skriven
#2: smart som jag är, jag glömde skriva namn

haha typiskt, aja mitt namn är amanda h..

skriven
#3: pau

jag skulle typ betala nån att sabba en karusell jag satt på bara för att jag skulle få 3000kr...MOhahah

skriven

Kommentera inlägget här :