fullproppad dag och ett långt inlägg

nu är jag hemma igen !
började skoldagen med en svenskalektion då vi skulle ha föredrag om en film.. självklart hade jag inte förberett mej helt utan bara skrivit hälften av föredraget . så det blev improvisation dom sista 3 minuterna av föredraget . men det gick bra det också ! ovanligt bra . pratade självklart om min favorit film också . how to lose a guy in 10 days .



resten av skoldagen är inte värd att skrivas ner . inget speciellt hände direkt .
efter skolan skulle jag följa med hem till linnéa men hon och sissi skulle göra klart deras duett först . så vi stannade kvar i gympasalen en liten stund . efter det gick vi ner på stan en snabbis och kollade tyger och sedan vidare hem till gottsunda .
när vi kom hem till linnéa åt vi mackor . vilken överraskning va ? sen satt vi lite vid datorn, nördade oss med våra iPhone:s - är så lycklig över att ha fått tillbaka min mobil ! sen gick vi ut och hoppade studsmatta och efter en stund fick hon för sej att klättra i träd . så hon klättrade högst upp i hennes träd . inte illa ! men sen kom hon inte ner, haha, så då fick jag hjälpa henne .




that's all ! nu ska jag plugga engelska glosor .
puss !

Kommentera inlägget här :