dag 1 - påsklovet

första dagen på påsklovet och jag tog en rejäl sovmorgon . mycket skönt !
men jag hade en sån underbar dröm så jag ville inte vakna - jag var tillsammans med danny saucedo . ååh snygg snygg snygg ! visst är han det .

men tillbaka till verkligeheten nu .
igår hann vi med årets första grillning och det var sjukt gott ! det är nog det bästa med sommaren.. nästan . maten alltså . allt är så fräsch och gott då ! sen kan man äta ute också .
något som jag kom på igår var negativt med sommaren, som jag faktiskt hade förträngt bort.. det är ju att alla insekter kommer tillbaka nu . usch ! spindlar, getingar och andra äckliga små kryp . dom hade vi klarat oss utan ! fast egentligen inte.. för alla finns ju till av en anledning, typ . utan getingar och humlor = inga frukter
aja strunt samma .
idag ser planerna ut såhär :
- dans
ja.. sen har jag inget mer planerat för dagen .



hörs senare !

Kommentera inlägget här :