april april

det blev inget inlägg igår för jag var så fruktansvärt otaggad på att skriva i bloggen . jag vet inte varför men ibland bara är det så .
men igår så hände det iallafall inget speciellt . helt vanlig skoldag med tandläkarbesök mitt på dagen också . när jag kom hem åkte jag direkt till ishallen och tränade . och sen på kvällen så fixade erik spotify till mej ! är väldigt tacksam över det, tack ! jag vet jag kanske är lite efter.. men men . nu kan jag iallafall lyssna på E.M.D - baby goodbye hela tiden ! love it !

idag är det första april och man får luras ! har ni gjort något aprilskämt än ?
det gjorde vi på dansen imorse iallafall och gud så kul det var ! och nu ska jag berätta vad vi gjorde.. när man inte ska dansa/delta på lektionen så måste man alltid ha med sej en lapp där det står varför osv. så innan dansen hade alla fixat en lapp där det stod olika orsaker till varför vi inte kunde dansa . när vi sedan kom in i danssalen hade alla på sej vanliga kläder (balettkläderna under) och så gick vi en och en och gav armineh lappen . och man såg hur hon blev argare och argare medan vi småfnissade lite . när nästan alla hade givit henne lapparna utbrast hon : men varför ska vi ha någon lektion om alla är sjuka !? och hur kan alla bli sjuka samtidigt ? och då sa vi alla : APRIL APRIL ! samtidigt . hon såg helt chockad ut och efter en stund skrek hon : fan ! ni lurade mej verkligen . det var hur gulligt som helst !



efter skolan satt jag med erik och gustaf i typ 2 timmar och bara pratade .
nej nu har jag ett litet schema för hur eftermiddagen/kvällen ska spenderas :
- städa mitt rum
- plugga biologi
- lyssna på musik och datorn .
- dusch

vi hörs senare !

Kommentera inlägget här :