5 april

söndag, söndag, söndag . vanligtvis brukar man ogilla söndagar eftersom det är skola dagen efter .
but not tomorrow . för nu är det påsklov ! skönt .
men var är solen ?
idag har jag inte haft så mycket för mej . var först en sväng till ishallen och kollade på en träningsmatch åkte sedan hem och sen tillbaka till ishallen igen . och nu ligger jag här hemma i sängen med världens huvudvärk . så har min söndag sett ut i en kort sammanfattning .
men jag fick nyss reda på att vi kanske ska grilla ikväll och det gjorde mej så.. GLAD ! älska, älska, älska grillat !

sen har jag kommit på en sak också.. jag gillar faktiskt avril lavigne . cool tjej och bra röst !




det var allt för nu.. helt ointressant och onödigt inlägg egentligen . men jag skyller på huvudvärken .
fred och kärlek !

Kommentarer :

#1: Pau

Fred och kärlek till dig med!

skriven

Kommentera inlägget här :