22 april

ännu en skoldag idag då.. och imorse var jag hur trött som helst .
skulle nämligen upp tidigt eftersom det var balett som gällde .
men jag lyckades iallafall ta mej till ekeby . heja mej !
efter dansen så missade jag och linnéa bussen också så vi fick ta 2:an som gick 10 minuter innan vi började . men det var lika bra det . för precis när vi hade gått av så fick jag ett sms av erik att vi hade håltimme i 3 timmar !
så då åkte vi hem till mej istället och då ville rickard och sebbe också följa med .
när vi kom hem till mej laddade dom upp med datorerna i vardagsrummet . dom skulle nämligen köra cs . vilka nördar.. ! medan linnéa och jag fixade lunch, bakade kladdkaka och kollade på film . vi blev som en liten familj , haha . vi fixade maten och dom spelade data..
sen lyckades vi komma försent till engelskan också..
efter skolan så satt jag med linnéa en liten stund vid musikens hus . nu har jag fullt upp med att plugga på matten eftersom vi har nationella imorgon . men egentligen så kom jag på att man inte ska plugga på dom nationella proven . för dom proven är ju bara till för att se om man kan allt som man har lärt sej under dom åren man har gått i skolan . så varför plugga ?



aja, vi hörs senare !
pussilago

Kommentarer :

#1: Agge

coola killar i bakrunden

skriven

Kommentera inlägget här :