17.31

söndag..
jag har aldrig gillat söndagar.. för dagen efter söndag är det måndag . och när det är måndag innebär det skola och när det är skola innebär det gå upp tidigt . så inprincip är söndagen redan förstörd .

idag har jag iallafall varit duktig ! jag har städat hela mitt rum, från topp till tå . ifall nu rummet skulle haft en topp och en tå . jag har plockat undan, dammat, vattnat blommorna, dammsugit och skurat golvet ! hurra för mej .
efter det belönade jag mej själv med jordgubbar och glass . tittade samtidigt på en film också . kan det blir bättre ? nej skulle inte tro det .


= LOVELY
puss !

Kommentarer :

#1: Pau

hahah jag städa mitt rum också och nu håller jag på med värsta hemkunskapsläxan...:( pluss att jag måste baka till imorgon!!

skriven

Kommentera inlägget här :