090419

och nu är det söndag igen..
jag har inte gjort så speciellt mycket idag heller .
tog det lugnt på morgonen . kollade på tv, plattade håret.. ja det vanliga . sen ringer pappa och säger att markus har skadat sej på en träningsmatch i nacka så dom var påväg hem . så mamma ringer mormor om barnvakt och sen när boysen kommer hem så åker dom direkt till sjukhuset .
jag åkte då vidare till dansen . det var bara nathalie, vanessa, amanda och jag där . så det gick skitbra ! vi är nästan klara med duetterna nu .
när jag kom hem kollade på jag film "en dag i livet" hur fin film som helst .



och då tänkte jag på det . det kommer aldrig bli som det är på film . om det börjar dåligt i ens liv så slutar det oftast inte lyckligt, som det gör på film . man kommer aldrig hitta den där perfekta killen som älskar en över allt annat på jorden . man kommer inte få uppleva kärlek vid första ögonkastet . ha det perfekta jobbet, det perfekta huset osv.
fast.. man ska ju aldrig säga aldrig . right ?
skriver mer sen !
p&k

Kommentera inlägget här :