världens tråkigaste dag ?

idag var det skola igen då, dagen var sämst .
vi började på hemkunskap som var sjukt tråkig och helt rutten, vi hade egentligen inte behövt ha den lektionen känns det som för  vi gjorde ändå ingenting . sen fortsatte det med spanska som också var tråkigt (även fast det gick bra för mej på spanska förhöret, wiie !) efter det var det dags för lunch och det var såklart äckligaste maten, någon gul soppa med typ buljong i ? såg inte najjs ut i alla fall, så linnéa och jag åt massa mackor istället vilket var gott . efter lunchen var det engelska som var helt okej ändå, sedan musik som jag seriöst hatar ! jag var med ennis, lundberg, tomas, ludde och linnéa från början och vi skulle sjunga/spela takida - curly sue, men sen började lundberg och ennis med att vi skulle byta låt till typ highway of hell eller nått sånt och då blev det bara för mycket . så linnea, jag och tomas bildade en egen grupp och även lövet fick vara med, så nu ska vi spela in the jungel, haha . en sak som var roligt idag på musiken var att våran klass töntade oss lite och gjorde vågen med benen (?) haha fråga inte ens, men det var skojj i alla fall . efter musiken var det matte, inte alls roligt .
efter skolan åkte jag hem och bytte om och sedan direkt till mitt andra hem.. ishallen . träningen gick supermega dåligt men jag får skylla på att jag är trött och har ont i mitt knä .
och nu sitter jag här och övar på mitt föredrag som jag ska ha i morron om stillahavskriget, jätteroligt !

     

Kommentera inlägget här :