inte min dag...

kom nyss hem från skolan .
jao, idag var jag faktiskt där, fast jag fortfarande är lite sjuk.. så jag undrar egentligen varför jag ens åkte till skolan idag (?) just idag som det var biologiprov (som inte gick bra, alls) .
men idag har det i alla fall inte varit min dag, eller det har varit en ganska weird dag för mej .
först har vi spanskalektion, jäättekul eftersom jag verkligen älskar spanska.. eller inte . menmen, vi har förhör och det gick inte alls bra ! och det hela började med att jag skulle skriva 'jag vill ha en läsk, tack' på spanska då, så jag skrev :
- quiero una fresa, por favor .
hmm.. (?)
kom på sen att det betydde 'jag vill ha en jordgubbe, tack' och jag och min sjuka humor började asgarva, alla kollade då liite konstigt på mej . but, that's the way i am .
sen har vi då svenska och då börjar erik prata om någon affisch och propaganda grejjs = mathilda fattar 0 .
sen säger han att vi ska sätta oss i par.. men hallå, jag har ingen partner :'( . så då fick jag välja vilka jag ville vara med, haha :D vilket då ledde till, julia och jensa . på gympan sen så hade vi orientering, och det gick i alla fall bra, tackochlov .
btw, så har jag blivit vald att svara på massa frågor från sverige.. fråga mej inte vad det kommer ifrån eller vad det är . men jag vet i alla fall att jag är 1 av 40 000 som får svara på dom, moaha . det ända som är dåligt med det är att det är 43 sidor.. med fullt av frågor 'suck' .


hare bäst ! puss,                                                             

Kommentera inlägget här :