ett kort blogginlägg

åhh nej, nu har jag inte skrivit i bloggen på jättelänge . vad dum jag känner mej .
jag får helt enkelt skriva ett kort blogginlägg nu .
men som sagt så vet jag inte vad jag ska skriva om,
idag tog jag en sovmorgon.. sov till 11.30 ^^ det var riktigt skönt ! men nu så ska jag snart åka iväg och träna, känner verkligen inte för att ha markträning nu . är liksom för trött, men efter det har jag i alla fall is och det ser jag fram emot såklart !
igår så hade vi dansträning med tjejerna i klassen och det gick faktiskt väldigt bra för oss tycker jag, och jag längtar sååå mycket till våran show för den kommer verkligen att äga . så 2-3 juni får inga planera något för då ska ni komma och kolla på våran show, på regina teatern ! men jag kommer inte avslöja nått det får bli en surprise .


 

men nu ska jag åka iväg och träna, skriver mer sen .
hare bra <3

Kommentera inlägget här :