monday

nu är det måndag igen då.. vilket innebär skola, dans och även gå upp tidigt .
när jag vaknade imorse var jag grymt trött . jag menar, man borde seriöst inte få vara så trött . det kändes som att jag bara skulle kunna gå och lägga mej igen och sova i typ 3 månader till .
men i alla fall så lyckades jag kliva upp ur sängen och sedan gå till bussen .
sedan hade vi då dans och vi tränade inför 9:ornas show, som såklart alltid är kul .
efter dansen hade vi egentligen so-lektion, men jag och tomas skulle jobba i matsalen så jag gick dit istället .
det är alltid lika underbart med att jobba i matsalen, liksom.. hur härligt är det inte att torka upp fisk och potatis från människor som ätit ? och petter.. ! han ska få, hämden är ljuv you know .
efter det hade vi då lunch och matte. no:n var inställd, vilket var efterlängtat ! ^^
och på håltimmen händer värsta grejjen . nima blir nedslagen ! stackars han <3 så polisen och allt kom till våran skola .
sedan har jag då so-prov vilket gick.. bra . hoppas jag, man vet ju aldrig med frodig .
men nu borde jag egentligen plugga . mathilda, vad gör du här egentligen, plugg plugg !
PUSSHEJ

Kommentera inlägget här :