måndag, ny dag, ny start .

så var det måndag igen och skolan har börjat .
har faktiskt sett fram otroligt mycket till måndagen och kan ni gissa varför ?
för att det är marknad på vaksalatorg ! jag bara äääälskar det .
nybakade munkar, remmar, brända mandlar och bara gå runt och runt och leta efter smakprov på godis .
jag vet att det inte alls är nyttigt . men som jag säger varje år . det är bara marknad två gånger om året så då borde man få tjocka ner sej lite .
men nu ska jag faktiskt skriva om mina tankar lite, eftersom det här är en blogg så måste den ju innehålla lite av mitt inre jag också . haha okej det där lät väldigt poetiskt men aja..
jag undrar en sak, som jag tror många andra tjejer också undrar över . varför är killar så otroligt komplicerade ?
jag förstår mej verkligen inte på dom . och jag menar absolut inget negativt . eller jag vet inte vad jag menar .
men när man väl tror att man äntligen förstår hur dom tänker, så visar det sej något helt annorlunda .
det är helt enkelt ett mysterium, haha .
åter till dagen..
den har varit helt okej . man har då snott lite varm choklad från lärar rummet . den är så god !
sen som sagt så vet jag inte vart jag får allt ifrån . idag på dansen :
- det känns som att jag bäddar sängen .
haha, ojojoj .
aja ska typ sova nu, gonatt !

Kommentera inlägget här :