kanelbullens dag

dagen har varit sjukt bra, älska kanelbullens dag ! (även fast jag inte har ätit en ända bulle idag)
min dag började med att jag åkte till ishallen, förvånad ? och tränade, först markträning och sen is .
isträningen gick jättebra vilket var skönt .
sedan åkte jag hem och städade mitt rum, duktig som jag är .
har inte gjort så mkt mer än det, mamma kom nyss hem med kanelbullar, haha . så vi ska väl äta det efter middagen hoppas jag . måste bara säga också att jag ääääälskar min nya dator . kan sitta vart som helst nu ju .
skriver för hoppningsvis mer ikväll,
och kom ihåg att kolla på 4:an idag klockan 20.00 då är det stjärnor på is ! :)<3


pusshej

Kommentarer :

#1: Pauuee

:D jag käka faktiskt en kanelbulle samtidigt söm jag kolla på stjärnir på is :P

haha....mmm bulle....dregel..:P

skriven

Kommentera inlägget här :