15:e oktober

idag var den bästa dagen ! bara för att jag var med amanda hellström, som har varit otroligt saknad . men today så hittade vi äntligen på något och jag ska nog inte ens gå in på vad vi gjorde för ni kommer bara tro att vi är helt.. knäppa .
idag hade jag engelska prov också, som gick.. hyfsat . eller okej, det gick rätt bra . förutom att jag fick en total minneslucka . hur stavar man nycklar på engelska ?
jag började med 'ques' men hallå ? jag tänkte för mkt på spanskan och sen insåg jag att det såg heeelt fel ut så då ändrade jag till 'kees' och när jag kommer ut så kom jag såklart direkt på hur man stavar det . KEYS !
menmen..
nu måste jag nog plugga vidare på kemin, har prov i morron.. yey..
plugg, plugg, plugg .
puss på er !

Kommentarer :

#1: Amanda

hahaha, bäst hade vi det älskling !<3

skriven

Kommentera inlägget här :