julfeber

idag har jag fått julfeber, jag längtar så galet mycket till julafton så det finns inte !
vem längtar inte efter, snön, julmusiken, julpyntet, att klä julgranen, all lampbelysning på husen, julkalendern, att skriva önskelistor, att få julklappar, att ge bort julklappar, julmaten, julgodiset och släkten som är samlad på samma plats ?
så när jag kom hem från skolan pluggade jag lite spanska vilket inte var roligt alls, så jag var tvungen att kolla på en julfilm för att höja stämningen lite . det fick bli santa claus 1, kärlek till den !
och det är faktiskt bara 34 dagar kvar till julafton ! det är inte så länge .
idag i skolan fick vi göra musikprovet, IGEN ! bara för att några tydligen hade fuskat, så det var bara att göra om samma hela prov igen, inte så roligt .
nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, leona lewis hon är för bra .
pusshej <3

Kommentarer :

#1: Pernilla

Jag älskar också julen, men det känns inte alls som om det är jul nästa månad.

Hoppas julkänslan kommer snart.

Ha en bra kväll

Kram

skriven
#2: Pau

Håller med!!!!!

JUL

nU NU NUNUNUNUNUNUNUNU

är helt crazy vill typ rdedan köpa julklappar o julpynta

skriven

Kommentera inlägget här :