hostmedicin, så grymt äckligt !


så har man blivit sjuk också ..
den här hosmedicinen är så grymt äcklig !
jag skojjar inte, det finns typ ingen äckligare . så om du ser att dina föräldrar har köpt den här hostmedicinen även kallad "Quilla Simplex" bli inte sjuk då . för den smakar.. usch ! det hjälper liksom inte med att hålla för näsan eller dricka 100 glas vatten efteråt, för smaken sitter liksom fortfarande kvar .
den här dagen har varit helt okej, kan inte klaga liksom . var lite lost på matten bara, men jag skyller på att det är första dagen efter lovet.. haha ^^
i morron har jag då omprov, jo jag vet.. mitt första IG och jag är inte stolt över det .
få se hur det går nu då, känns inge vidare eftersom jag inte har pluggat så mycket , .anyway wish me good luck .
nu är det sängen som gäller, natti natti .

Kommentarer :

#1: Anonym

Jag tycker HOstmedicin är jätte gott!

men den där har jag aldrig testat...;)

skriven

Kommentera inlägget här :