tredje advent

När tredje ljuset brinner,
vi juleklappar syr
och vi bakar kakor
och har ett fasligt styr.
 



har inte haft så mycket tid att skriva i bloggen så har inte ens hunnit skriva om tredje advent som var i söndags (såklart) .
idag vaknade jag 10.30 av att min lillebror sjöng . ååh ! vad arg jag blev för jag var så himla trött och var liksom inte redo att vakna än . så jag gick och stängde dörren och försökte somna om igen, för jag kände att jag verkligen behövde det . så trött var jag . men nej, såklart kunde jag inte somna om fast ögonen nästan åkte ner av sej självt . så jag tog fram datorn istället och tänkte att jag skulle inte gå upp ur sängen förrns ja, kl 12.00 iallafall . men nej, det gick inte att sitta/ligga vid datorn, jag var för trött ! så jag försökte somna om igen, men icke sa nicke, jag kunde inte somna ! då tänkte jag att om jag åt frukost och tvättade ansiktet så kanske jag skulle bli pigg, så det gjorde jag . men nej, fortfarande lika trött . så jag kände mej alltså som en zoombie hela dagen . jag vankade mej fram och var inte riktigt medveten om vad jag gjorde .
förresten så är det bara 10 DAGAR KVAR TILL JULAFTON !
peace and love,

Kommentarer :

#1: Pau

Längtar!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :