tråååk

ååh just nu har jag så fucking himla tråkigt ! ursäkta mitt språk .
men jag har verkligen det, jag är så uttråkad nu att jag börjar bli trött . brori och jag sitter i mitt rum som små datarnördar . han ligger i min säng och jag sitter vid skrivbordet och så skriver vi till varandra på msn . vilket liv ?!
har lust att kolla på en film, men nej.. pappa sitter såklart vid tv:n och kollar så det går inte .
den här måndagen spenderades iallafall först i ishallen och träningen gick BRA ! äntligen, så det var riktigt skönt .
sen åkte jag direkt ner på stan och mötte mormor . vi shoppade lite julklappar och sånt och sedan träffade vi morbror, beatrice och kusiiiin <3 hon är för söt !
vi gick runt lite på stan och jag träffade många som jag kände, sofie, linnéa, nessli, ludde, lovén och fanny, puss på er ! eller ja, linnéa kan jag inte räkna med att jag träffade för den lillskiten sa bara hej och gick sedan, haha .
efter att jag gått på stan med min kära släkt så skulle jag träffa amanda . vi gick på stan en liten stund och tjockade oss med munkar . gottgottgott !
så jag har inte haft tråkigt hela dagen iallafall .
PUSSAR

Kommentera inlägget här :