prao

jag kom på att jag inte berättade om min första prao dag igår .
det var hur kul som helst ! jag praoar på panini och det är seriöst helt toppen att praoa där .
man får göra sallader, servera, plocka undan disk, hälla upp dressing, stå i cafeterian och så . det kanske inte låter så jättekul, men det är det . roligast är ändå kocken, han är så kort att han får stå på en pall när han lagar mat och sen sa han hela tiden till mej "tjejen, tjejen ! kan du ta den där ?" och så pekade han upp mot en hylla . och sen hade han alldelens för stora skor till sin lilla kropp och han sprang runt heeela tiden som en liten  galning . ja, bara att kolla på honom fick jag och linnea ett skratt .
idag börjar jag jobba kl. 14.00 för jag har "kvällspasset", skönt med sovmorgon .
skriver mer sen när jag kommer hem .
pusss

Kommentarer :

#1: PAU

Jag håller med!! fett kul...Kocken e så snäll..:D

skriven

Kommentera inlägget här :