nu är julen slut - nästa NYÅR !

nu är julen slut .
eller kanske inte helt.. men det känns så . för nu har man hunnit provat och kollat på alla sina julklappar så nu är nästan allt som vanligt igen . fast okej, där ljög jag . vi är inte i närheten av att ha kollat klart på alla våra filmer !
och apropå filmer ! jag blev såååhäääär glad igår . vet ni varför ? jo, för jag kollade igenom alla filmer som hela familjen hade fått .  och gissa vilken jag ser att vi har fått eller ja rättare sagt mamma hade fått !?
DAGBOKEN - THE NOTEBOOK
ååh jag blev så glad att jag nästan fick tårar i ögonen . haha, det är sant .
för det är seriöst den bästa kärleksfilm som någonsin har skapats . det är liksom äkta kärlek . så om du inte har sett den, gör det ! annars kommer du gå miste om nånting .



men nu när julen snart är över då så har vi iallafall nyår att se fram emot ! och om jag får säga det själv.. så känns det som att starten på 2009 kommer bli toppen !
apropå ingenting sådär som jag tänkte på alldelens nyss när jag.. borstade tänderna . det måste vara det absolut tråkigaste som finns ! ...att borsta tänderna alltså . man bara står där och borstar och borstar och borstar . man gör liksom ingenting .
i morgon kommer jag få träffa min beauty amanda och vi ska först gå på stan och se ifall jag hittar något fynd och sen ska vi kolla på bio .
Allt Flyter det känns som att det är en film skapad för oss två . haha !
men nu ska jag sova så jag orkar upp i morron .
sweet dreams

Kommentarer :

#1: Astrid

Åhh den där filmen verkar vara underbar. Var faktiskt och leta efter en riiiiktig kärleksfilm och titta här är en =)

skriven

Kommentera inlägget här :