mixed feelings,

ja, rubriken säger allt .
jag är glad, ledsen, deprimerad, arg, nyfiken, förväntansfull och sen så längtar jag såklart till julafton och nyår !
arg och ledsen är jag för att det nyss har hänt något hemskt med en kille i min klass pappa . jag blir så ledsen och deprimerad bara jag tänker på det, så jag tänker helt enkelt inte skriva något mer om det . nej, ni får alltså inte reda på vad som har hänt .
och glad.. ja det är jag ju alltid !
förväntansfull och nyfiken, vem är inte det innan julafton ? man bara undrar vad man ska få i juklapp.. men nej ! man får inte reda på det än, man måste vänta 6 dagar till .
jag vet faktiskt ingenting jag kommer få i juklapp . eller jo ! eller nej.. eller jag hoppas iallafall att jag kommer få filmen fool's goold . för den skulle jag egentligen fått i födelsedagspresent men då hade den inte kommit ut än och sen tyckte ju mamma att det snart var julafton så..
men nu ska jag baka lite julgodis, daim, mintkyssar och polkabräck .
skriver mer sen, pusss

Kommentera inlägget här :