i'm dreaming of a white christmas

nu är det bara 3 dagar kvar till julafton, eller 2 det beror på hur man räknar ! ^^
men jag tycker inte att det känns som jul.. ? jag vill ha snööööö !
nu har vi iallafall fixat och klätt julgranen, tagit fram dom sista tomtarna och dom andra julprydnaderna så nu är det lite mer julklänsla inuti huset .
och jag är så himla stressad, den såkallade julstressen ! jag kom på idag att jag inte har köpt mycket julklappar alls..
aaah !
så i morron hoppas jag att jag och mormor kan göra våran traditionella julshopping och handla dom sista julklapparna .
men då kommer nästa problem, vad ska man köpa till alla ? mamma, pappa, mormor, småbrorsor ?
kan man inte bara få en lista där någon redan bestämt att mamma hon ska ha en.. och såklart för ett rimligt pris .
aja jag har iallafall gjort något vettigt.. bakat julgodis . puss på det, för det blev mumsigt .
skriver lite senare, efter alla mina träningar typ . suck, har 3 träningar idag . orkar inte.. men det ska bli kul ändå !
pusshej,

Kommentarer :

#1: hanna :)

men i morgon ska antagligen åka och bowla :D <3

skriven

Kommentera inlägget här :