freaky friday

okej, det kanske inte har varit en freaky friday direkt . men en helt katastrofal fredag iallafall .
idag praoade jag inte för vi skulle ha luciaträning på skolan . usch ! säger jag bara . vi repade och repade från kl 09.00 - 14.00 . snacka om att jag har ont i huvudet nu . jag blir så galen på dom som är med i kören och bara babblar bort tiden så vi andra får vänta 1 timme extra . nu låter det som att jag är värsta musiknörden och brinner för att gå luciatåg. så är det verkligen inte, haha . men det känns så meningslöst bara att vara där .
sen för att göra det lilla lite värre så regnade det idag också ! och det betyder 1. lockigt hår ! 2. ingen snö.. ?
efter skolan då så åkte jag till ishallen för att träna . och vi repade såklart inför jubileumsshowen som är i morgon (då alla ska komma och kolla !) och det gick rätt så bra, förutom att jag känner på mej att jag kommer skämma ut mej genom att ramla i ett steg eller nått . men men, det kommer bli riktigt bra iallafall ! dom har redan satt upp ljudsystem och spotlights och sånt i ishallen .
ikväll tänkte jag gå på a-lags matchen, almtuna-troja/ljungby men jag tror inte jag orkar . så antingen det eller så blir det en hemmakväll med popcorn framför tvn.. vad låter bäst ? ^^
puss på er !

Kommentarer :

#1: Pau

JAG fick inte sitta ner på typ 3 timmar, och jag har fett onte i ryggen nu för jag står o svankar ju....:( och seriöst varför fick ni sitta för jag blev fett sur!!

Men ajg tycker att du ska stanna hemma och käka popcorn...mmmmm ;)

skriven

Kommentera inlägget här :