valborg 2012

HERREGUD, vad längesen det var jag skrev nu .
finns nog inga ord för hur mycket jag faktiskt har haft för mej de senaste dagarna . skolan bombar en med massa uppgifter, försäsongen med hockeyn har satt igång, skivor hit och skivor dit (har dock inte gått på en endaste skiva än så länge..) och sen där någonstans, ska jag finna lite tid för att hinna andas och skapa mej ett socialt liv .
kan väl försöka göra någon struktur på de kommande inläggen och iallafall börja med att berätta om min valborg som dessvärre inte slutade så värst bra . hade däremot två jättemysiga dagar hos alva . kvalborg ägnades mest åt till förberedelser, vi gick på gränby en sväng och kollade lite kläder samt köpte mat till champagnefrukosten . när vi kom hem städade vi lite, gjorde iordning pannkakstårta och sedan blev det en film fram mot kvällen .
valborg började sedan för våran del vid 8 tiden då vi gick upp och fixade oss lite smått . därefter kom elin och amanda och vi åt en fantastisk god champagnefrukost .
sedan gick det väl utför kan man säga . vi kom till ekonomikum där jag fick ett otroligt bakslag och mådde fördjävulskt illa . spydde ur mej allt jag fått i mej på morgonen och vaknade sedan upp hemma vid 21.00 .
bättre lycka nästa år !

Kommentera inlägget här :