never lose hope .

idag var det en bra dag .
förutom att jag har gått runt som en zoombie i mjukisbyxor, lillebrors tjocktröja och varit på tok för trött så har dagen som sagt visat sej bli riktigt bra ändå .
hyfsat fint väder, två givande lektioner (med givande menar jag såklart att jag tog min tid och faktiskt gjorde någon nytta) och en fantastiskt bra hockeyklass . på hockeyn hade vi ingen tränare, utan 6 små hockeypojkar åkte runt där i overall och jag kände att man lika gärna kunde åka hem . slutade dock med att jag stod där på isen iallafall och fick en timmes privat träning av robban . hur bra som helst !
på kvällen åkte jag sedan ner på stan och mötte upp amanda . vi tog våra bleka kroppar till solariumet och solade ett tag, därefter vidare till gymmet . toppen !

Kommentera inlägget här :