.

nu var det ett tag sen . igen .
senast jag skrev så hade jag nyligen gjort ett matteprov . har dock inte fått reda på svaret än, vilket suger . håller er uppdaterade på den fronten . sen dess har jag även hunnit med att skriva ytterligare ett prov, i internationell ekonomi . inget plugg resulterade till en massa fusk . läskigt hur bra jag har blivit på det faktiskt, men livet handlar om prioriteringar och jag hade helt enkelt prioriterat bort det . anldedningen är dock irrelevant .
känner en enorm längtan till att ta studenten . orkar inte med någonting utav det skolan har att erbjuda .
lillebror och pappa åkte även bort i torsdags . vilket betyder att jag, mamma och melvin haft huset för oss själva . god mat, film tittande och igår kom även my på besök . på kvällen tog vi reda på vad uppsala egentligen har att erbjuda på "bar/krog/pub-fronten" . det blev 3 stopp inom loppet på 3 timmar . sista stoppet hamnade vi helt galet där vi lite för sent insåg att temat var: rock . speciella människor var det gott om .
däckade i sängen och dagen till ära har spenderats framför tv:n .
PEACE OUT

Kommentarer :

#1: malin carlsson schoeps

har gjort den bilden :)

skriven

Kommentera inlägget här :