running up that hill .

när jag kom hem från turkiet hade jag en vecka framför mej med en massa härliga saker !
måndagen var det dags för elitskivan . mötte upp tjejerna på williams där vi förade innan vi sedan begav oss mot flustret . för min del så var det första utgången där vilket gjorde det hela lite roligare . på tisdagen var det sedan dags för 9:ornas dansföreställning "Quadrennium", som jag kollade på med erik . det är helt sjukt vad tiden går fort ! nu var det hela 3 år sen jag var med om samma upplevelse . självklart gick vi sedan fram och kramade på vår gamla balettlärare och berättade i år igen att vi fortfarande inte höll på med dans.. onsdagen var sedan dagen jag väntat på, i 10 månader nu . världens underbaraste gustav kom äntligen hem från staterna ! ett gäng från klassen och ett massa annat fint sällskap slogs samman hemma hos honom och åt middag och bara hade det trevligt . på torsdagen var det sedan dags för avslutningsmiddagen vilket var en stor besvikelse, tyvärr . till mat fick vi endast lite plock och det var ingen riktig struktur under kvällen . på fredagen hade jag endast en lektion men fick även veta att jag fick G i internationell ekonomi vilket innebär att jag faktiskt blir certifierad ekonomi när jag tar studenten, fy fan vad skönt !!

Kommentera inlägget här :