oj, jag kom fel..

den 16:e maj öppnade birjer jarl dörrarna till celsiusskolans och uppsalas absolut bästa skiva .
vi samlades hela klassen och umgicks hemma hos amanda där vi bland annat delade ut "klassens" och dunkade musik som aldrig förr . stämningen var på topp och fastän jag hade 40 graders feber och var konstant beroende av nässpray så blev kvällen en av de absolut bästa .
vi åkte sedan med taxi vidare från skölsta till BJ för att äta middag och träffa de två andra klasserna . och sedan satte kvällen igång ! det var GALET mycket människor och jag har nu i efterhand fått reda på att det var hela 1300 stycken befann sej på nattklubben denna kväll ! kön tog aldrig slut och jag har aldrig haft så roligt .
kan även passa på att säga att jag blev "klassens vuvuzela" där ni säkerligen kan räkna ut anledningen själva - jag hörs överallt !

Kommentera inlägget här :