lämnar verkligheten.

hej hej hemskt mycket hej !
ligger just nu på scandic hotell i tumba, av alla ställena på jorden och tar det galet lugnt samtidigt som jag lyssnar på musik . melvin var förvånansvärt snäll nog och lånade ut sin dator så jag kunde skriva ett inlägg . dock går det sådär för datorn är så himla liten så det känns just nu som att jag har världens tjockaste fingrar då jag regelbundet får sudda ut allt det jag skriver för att det kommer en bokstav för mycket osv. 
tänkte iallafall uppdatera er om att jag kommer att vara i stockholm hela denna vecka på hockeyläger, vilket gör att det nog kommer vara lite snålt med inlägg de kommande dagarna .
men nu måste jag sova, klockan 21.00, helt sjukt.. men jag har fan aldrig varit så här trött förut på ett bra tag ! imorgon blir det hotellfrukost . MUMS

Kommentera inlägget här :