everyday is a gift

både gårdagen och denna dag har varit alldeles underbar !
vädret har äntligen börjat likna något som man faktiskt kan kalla sommar . efter tisdagens slit med bad, fotboll och skatten så stannade vi kvar efteråt och grillade . var även med och spelade fotboll ett tag, tro det eller ej och därefter paddlade vi . hände även en liten incidient som medförde att jag fick ta mitt allra första dopp i svenskt vatten . inte så kallt som jag väntat faktiskt ! på vägen hem hittade jag och linus en död orm mitt på gatan och jag trodde för ett tag att jag skulle få en hjärtinfarkt eller något liknande . eftersom vi stannade och undersökte ormen några minuter för länge missade vi bussen och vi beslöt oss då för att gå genom gottsunda och ta bussen där . kom hem vid 21.00 och gick direkt och lade mej .

Kommentera inlägget här :