borta bra men hemma bäst.

tänkte inleda detta inlägg med att fråga var jag är.. men eftersom internet har krånglat och jag inte haft tillräckligt med tid så har jag redan hunnit hem igen . så får istället ta och fråga, vart har jag varit ? 
efter att jag kommit hem från stockholm hann jag knappt packa upp resväskan innan pappa bokade ett hotell i göteborg och vi bar oss iväg . vi åkte ner tidigt på måndagsmorgonen och kom till ett soligt men blåsigt göteborg . under de här tre dagarna har jag hunnit gått på stan, bränt en massa pengar, uppgraderat mitt lokalsinne, gått på liseberg, påminnt mej själv om varför jag inte åker karuseller, ätit mängder med onyttig mat och även beskådat gothia invigningen för tredje gången i mitt liv . 

hotell kan ju vara det absolut bästa med att åka bort, hotellfantast som jag är .
gothia invigningen - alltid lika stämningsfull
skandinaviens hjärta .
en uttråkad mathilda på hotellrummet..
hungriga småbrorsor på liseberg.

Kommentarer :

#1: Evah - En av Karlstads största bloggar

Önskar dig en bra sommarkväll. :)

skriven

Kommentera inlägget här :