come back to me .

är det konstigt att man efter 11 ½ år i skolan inte orkar bry sej längre ? inte bara att koncentrera sej på lektionerna utan att även hitta motivationen till att plugga till provet, läxförhöret eller ta sin tid och skriva den där jävla inlämningsuppgiften .
1 termin kvar tills studenten, den sista terminen i gymnasiet . men fan så långt bort det känns..
skolan har iallafall börjat igen, som de flesta lär ha noterat och jag avslutade de sista dagarna på lovet fantastiskt bra .
serien satte igång igen och vi vann mot hanviken med 9-0 . där fick blondinerna så de teg.. på måndagen åkte jag sedan till stockholm med amanda . åkte dit med inställningen om att bränna upp alla mina pengar, dock blir det ju aldrig som man tänkt sej och jag kom endast hem med ett par jeans rikare . hade i vilket fall som helst en grymt bra dag i huvudstaden och vi hittade tillslut alla affärer vi ville kolla igenom med hjälp av en gps .
när vi kom hem skypade vi sedan med våran fina vän emma och planerna kring sommaren satte genast igång .
på tisdagen sedan fick jag en helkroppsmassage . otroligt skönt och avslappnande . på kvällen var det sedan dags för träning och därefter förbereda sej inför skolan dagen efter .

Kommentera inlägget här :